چه چیزی به بازگشت موفق بابی دیول کمک کرد؟


سال 2023 سالی بود که با چندین فیلم پرفروش مواجه شدیم. اما برخی از آنها بازگشت بزرگی داشتند. در اینجا ما در مورد بازیگر بالیوودی بابی دیول صحبت خواهیم کرد که تقریباً از چشمان عمومی ناپدید شد و اکنون جدا از اولین حضور کاملاً غیرمنتظره، دوباره قلب ها را به دست می آورد.

بابی دیول به تدریج حضور خود را در این صنعت بازیافت و از طریق مجموعه ای از پروژه های OTT مانند Aashram، Love School و Class of ’83 دوباره بازگشت. با این حال، این نقش او به عنوان شرور لال ابرار در فیلم پرفروش Sandeep Reddy Wanga بود که واقعاً حرفه او را احیا کرد. اولین حضور شایان ستایش او در فیلم همراه با آهنگ ویروسی “جمال جمالا” یکی از به یاد ماندنی ترین صحنه های معرفی در تاریخ اخیر بالیوود بود.

برخاستن از موفقیت های قبلی در فیلم هایی مانند برساعت (1995) و سرباز (1998). این بازیگر 54 ساله طرفداران جدید و مشتاقی را جمع کرده است. در یک لحظه دلخراش در برنامه چت کاران جوهر ‘کافی با کاران 8’، زمانی که بابی دیول در مورد یک دوره دشوار در حرفه خود صحبت کرد، احساسات بالا گرفت. او با تأمل در مبارزات خود گفت: «زمانی بود که احساس شکست کردم. آرامش را در نوشیدن الکل یافتم و پرسیدم چرا با وجود توانایی‌هایم فرصت‌ها از من دور شده است. منفی بودن من را می بلعد و جایی برای مثبت باقی نمی گذارد. زمانی که من در خانه بیکار بودم، بار مالی را همسرم به دوش می کشید.»

این بازیگر اضافه کرد که این اظهارات پسرش بود که دیدگاه او را به کلی تغییر داد و او را تغییر داد. «ناگهان پسرم را می شنوم که می گوید: مامان، بابا در خانه نشسته است و تو هر روز سر کار می روی. چیزی درونم شکست. فقط گفتم نه، نمی توانم! وقتی از آن بیرون آمدم روند کندی بود، مدتی طول کشید تا به چارچوب ذهنی درستی برسم تا خوب باشم.

بابی دیول آن زمان ها را به یاد می آورد. بابی دیول توضیح داد که چگونه از آن مرحله خارج شد و به مجری برنامه کاران جوهر گفت: «برادرم، پدرم، مادرم، خواهرانم، آنها همیشه آنجا بودند. همیشه نمی توان کاری را با گرفتن دست کسی انجام داد. شما باید روی دو پا راه بروید. سپس همه چیز شروع به تغییر کرد. من متمرکزتر، جدی تر شدم و وقتی تمرکز می کنی، این انرژی را داری. یعنی من این همه دور و برم بوده ام و با افراد زیادی آشنا شده ام، با خودم گفتم می روم با مردم ملاقات کنم، به آنها بگویم می خواهم با همه شما کار کنم. من پیش تو می آمدم، اما تو هنوز با من کار نکردی.»

بابی دیول در توصیف لحظه مهمی که باعث تغییر شد، گفت که چگونه مشاهده معصومانه پسرش از غیبت او در خانه در حالی که همسرش در حال کار بود زنگ بیداری بود. من نمی توانستم آن را نادیده بگیرم. چیزی در درون من تغییر کرد،” او به اشتراک گذاشت. «این یک دگرگونی آنی نبود. زمان برد تا دوباره جایم را به دست بیاورم و راه بازگشتم را پیدا کنم.» او با مراجعه به سیستم پشتیبانی خود، حضور مستمر آنها را تأیید کرد، اما بر اهمیت مسئولیت پذیری برای سفر خود تأکید کرد.

او به کاران جوهر توضیح داد: اگرچه حمایت آنها بسیار ارزشمند بود، اما در نهایت مجبور شدم خودم اقدام کنم. “من قاطع و فعال شدم، شروع کردم به رفتن به مردم و ابراز تمایل به همکاری. این در مورد تمرکز و انرژی است. من با افراد بی‌شماری ملاقات کرده‌ام، از جمله شما، که می‌خواهید کمک کنید و خلق کنید.»

دیدگاهتان را بنویسید