نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، آشکارا قصد خود را برای نسل کشی در غزه ابراز کرده است


امروز یک ملت کامل در آستانه انقراض است – فلسطین. قرن هاست که مهد صلح، تنوع، سنت و معنویت بوده است. ملتی بود که شاهد گذر تمدن ها، جنگ ها، رفاه، تنوع معنوی بود. اما در چند دهه اخیر، مردم فلسطین تنها به دلیل تعقیب نامشروع یک جنبش سیاسی سرطانی – صهیونیسم که پسر نامشروع خود، اسرائیل را به دنیا آورد، جهنم را روی زمین دیده اند.

تا 7هزار از ماه اکتبر، اسرائیل با غصب غیرقانونی زمین، اشغال خانه‌های فلسطینی‌ها، محدودیت‌های حقوق فلسطینیان در سرزمین‌های خود، کنترل مرزها، آزار کودکان و زنان، آزار و اذیت کسانی که از حقوق آنها دفاع می‌کنند، کشتار چندین هزار نفر غیرمسلح محدود شده است. غیرنظامیان بی گناه، از جمله کودکان. در تمام طول سال ادامه دارد و این یک بن بست برای فلسطینی ها است.

اما در 7هزار در ماه اکتبر، تجاوزات اسرائیل به ابعاد غیرقابل تصوری رسید. از آن زمان، بمب گذاری در فرش، استفاده از فسفر سفید، کشتار بی رویه، حمله به بیمارستان ها، گروه های امدادی، روزنامه نگاران و غیره رخ داده است. اسرائیل برق، آب، گاز، غذا و همه چیز را قطع کرد. فلسطینی ها هیچ سوختی برای راه اندازی ژنراتورهای خود ندارند، در حالی که هزاران بیمار در رنج غیرقابل تصوری هستند. تیم های امدادی بین المللی در مرزهای اردن منتظر هستند تا برای نجات جان افرادی که باقی مانده اند کمک رسانی کنند. اما اسرائیل نیز این محدودیت را برای افزایش رنج اعمال کرد. و همه اینها جلوی چشمان ما اتفاق می افتد. با این حال، فلسطین، از جمله غزه، تقریباً یک قرن است که زندانی زنده است که توسط اسرائیل صهیونیستی بر سرزمین فلسطین تحمیل شده است.

طرح نسل کشی ممکن است از زمانی که دولت اسرائیل به وجود آمد، وجود داشته است. اما تا دیروز نور روز را ندید. دیروز بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، مصاحبه ای انجام داد که در آن فلسطینی ها را مانند هیتلر با یهودیان سراسر اروپا انسانی کرد. او اشاره ای از کتاب مقدس گرفت و فلسطینیان را عمالیقه نامید. علاوه بر این، سخنرانی او به ما نشانه روشنی از نیت نسل کشی می دهد که در حال حاضر وجود دارد.

آنچه نتانیاهو گفت در کتاب مقدس به این شکل بیان شده است،

کتاب مقدس دستور نابودی عمالیق، از جمله زنان، نوزادان، کودکان و حیوانات را می دهد. اکنون برو و عمالیق را بزن و هر چه دارند ویران کن و از آنها دریغ نکن. اما مرد و زن، نوزاد و شیرخوار، گاو و گوسفند، شتر و الاغ را بکشید. [1 Samuel 15:3]

با توجه به وضعیت کنونی، وضعیت اسفبار فلسطینیان در دهه‌ها و مصاحبه اخیر نتانیاهو، آیا این نشان دهنده قصد اسرائیل برای نسل‌کشی نیست؟ تا آنجا که من می دانم، این حقیقت آشکار است و برای چندین دهه بوده است. همچنین می‌توانیم نمونه‌ای را از ویدیوی لو رفته نتانیاهو در 13 سال پیش بگیریم، جایی که او درباره برنامه‌اش برای ساخت شهرک‌های بزرگ صحبت می‌کند. علاوه بر این، او همچنین خاطرنشان کرد که ایالات متحده به راحتی قابل دستکاری است.

https://www.youtube.com/watch?v=mvqCWvi-nFo

با وجود همه حقایق، ویرانی ها و اعتراضات، کسانی که از جنایت جنگی اسرائیل حمایت می کنند، خود را با این توجیه می کنند که حماس مسئول همه آن است. این 7 استهزار کشتار اکتبر که مسئول این واکنش وحشیانه است. اما چگونه می‌توانید زندان‌های سیستماتیک بی‌پایان، رفتار غیرانسانی با فلسطینی‌ها و عمل بی‌شرمانه‌ی اشغالگری را که تقریباً یک قرن به طول انجامیده است، توجیه کنید؟ شما صهیونیست‌ها، هواداران یهودی و متحدان اسرائیل، وقتی نسل‌کشی پایان یافت، چگونه توجیه می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید