استارفیلد پس از ربع قرن سیاره جدیدی را اضافه می کند


پس از یک ربع قرن انتظار بی حوصله، انتشار قریب الوقوع «Starfield» موجی از هیجان را در سراسر جامعه بازی ایجاد کرده است. بازی جدید و مورد انتظار Bethesda بالاخره در افق قرار گرفت و علاقه مندان با اشتیاق تمام اطلاعات به دست آمده از اجمالی ارائه شده در آخرین ویترین ها و تریلرها را جمع آوری می کنند. هر روز این طرفداران متعهد اکتشافات جدیدی در مورد پروژه انجام می دهند و جواهرات پنهان را در فیلم محدودی که فاش شده است، کشف می کنند.

در یک پیچ و تاب جذاب، درخشش در منطقه تجربه Halo، بازی Rebs، تبدیل به یک چهره کلیدی در تحلیل مداوم «استارفیلد» شده است. قابل ذکر است، این خودی زیرک به یک جزئیات غیرمنتظره اشاره کرد: پلوتو، یک سیاره کوتوله سرد و متروک، به طرزی هوشمندانه در منظومه شمسی وسیع بازی ادغام شده است. این مکاشفه بسیار الهام‌بخش است، زیرا بتسدا به طرز ماهرانه‌ای جسم آسمانی مینیاتوری را به عنوان موجودی کاملاً کاوش‌شده در میان ملیله‌های کیهانی بازی بافته است.

گنجاندن پلوتون به عنوان یک کره قابل عبور در Starfield گواهی بر توجه دقیق Bethesda به جزئیات و تعهد به ارائه یک تجربه بازی همهجانبه است. این افزوده غیرمنتظره نه تنها دامنه دنیای بازی را گسترش می دهد، بلکه تعهد سازنده را به ترکیب عناصر نجومی دنیای واقعی با داستان سرایی تخیلی برجسته می کند. با تشدید شمارش معکوس برای راه اندازی بازی، آشکار شدن گنجاندن پلوتو، نگاهی هیجان انگیز به پیچیدگی هایی است که در این ماجراجویی فضایی مورد انتظار بازیکنان در انتظار آنهاست. ترکیب علمی و تخیلی Starfield آماده است تا مخاطبان را مجذوب خود کند و بازی‌ها را به مناطق ناشناخته شگفت‌انگیز و اکتشاف ببرد.

افزودنی جدید به گیم پلی

گیم پلی گسترده استارفیلد افشاگری جالبی را فاش کرد که کنجکاوی طرفداران مشتاق را برانگیخت. نقشه ستاره ای که در بازی ارائه شده است، نمایش واضحی از منظومه شمسی ما را نشان می دهد. یک کشف اخیر توسط یکی از علاقه مندان جزئیات غیرمنتظره ای را آشکار کرده است: تصویری از نه هشت، بلکه نه سیاره که صحنه فضا را تزیین می کنند – یک انحراف از شمارش رسمی اتحادیه بین المللی نجوم، که فقط هشت سیاره را می شناسد.

پیدایش این واگرایی به سال مهم 2006 برمی‌گردد، زمانی که پلوتون دچار دگرگونی لرزه‌ای موقعیت سیاره‌ای خود شد. مجمع معتبر اخترشناسان اتحادیه بین‌المللی نجوم، پلوتو را مجدداً طبقه‌بندی کرده است و آن را از ردیف سیارات کامل به نام ساده‌تر سیاره‌های کوتوله کاهش داده است. این تصمیم به دلیل اندازه نسبتا کوچک پلوتو بود که قطر آن کمی بیش از 2000 کیلومتر بود. پیچیدگی‌های مرتبط با این تصمیم با حضور اجرام آسمانی مشابه در منظومه شمسی که وضعیت سیاره را دریافت نکرده‌اند، پیچیده‌تر شد.

جالب اینجاست که به نظر می رسد بتسدا، مغز متفکر استارفیلد، تصمیم گرفته است از این اجماع نجومی دور شود. چه مجوز خلاقانه باشد یا یک اشاره آرام به سیاره نهم سابق، توسعه دهندگان به پلوتو جایگاه برجسته ای در میان نه سیاره در جهان مجازی خود داده اند. ممکن است هدف این بوده است که یک سیاره کوتوله برجسته را از دید دور نگه داریم و در عین حال از عوارض اختصاص دادن آن به یک دسته جداگانه جلوگیری کنیم.

قابل ذکر است، احترام به موقعیت سیاره ای پلوتو منحصر به سازندگان استارفیلد نیست. در داستانی موازی، سنای ایلینویز، به دلیل احترام، همچنان پلوتو را در سال 2009 به‌عنوان یک سیاره به رسمیت می‌شناسد. این اشاره به طبقه‌بندی اولیه پلوتون ممکن است وجود آن را مدیون مقبره کلاید باشد، برجسته‌ای که برای اولین بار پلوتون را کشف کرد و از همان منطقه بود. . همانطور که کیهان استارفیلد آماده می شود، داستان احیای سیاره مجازی پلوتو به عنوان یک پاورقی هیجان انگیز ظاهر می شود – گواهی بر جذابیت پایدار اکتشاف و شگفتی های آسمانی.



دیدگاهتان را بنویسید