بهترین سریال برای تماشای اوقات فراغت


اگر احساس بی حوصلگی می کنید و می خواهید یک سریال طولانی با ارزش را تماشا کنید، ما چند پیشنهاد داریم. ما می دانیم که صرف نظر از زمان، مبارزه برای انتخاب نمایش عالی دلهره آور است. اینجاست که برنامه های تلویزیونی برای صرفه جویی در روز به پرواز در می آیند، به خصوص زمانی که وقت آزاد دارید. با این لیست، پیمایش بی پایان گزینه ها به پایان رسیده است.

از سردرگمی بگذرید زیرا در شرف حذف برخی توصیه های بسیار ارزشمند هستیم. اینها فقط هر نمایشی نیستند. ما در مورد هیجان‌انگیزترین و اعصاب خردکن‌ترین سریالی صحبت می‌کنیم که شما را به صفحه نمایش نگه می‌دارد. بنابراین، اگر می‌پرسید در ادامه چه چیزی را تماشا کنید، ما فهرست نهایی را برای سرگرم کردن شما در هر زمان در اختیار داریم. بیایید شروع به مرور کنیم!

پول کمیاب

دزدی پول بهترین سریال تلویزیونی است

Money Heist یک فیلم جنایی هیجان انگیز است! این بهترین سگ در میان سریال های خارجی زبان نتفلیکس است، به طور جدی اعتیاد آور است. در اصل La Casa De Papel (خانه کاغذی به زبان اسپانیایی) بود، اما بچه های باحال آن را دزدی پول می نامند.

از سال 2017، قسمت 4 در 3 آوریل 2020 منتشر شد. این را تصور کنید: یک پروفسور، یک نقشه‌بردار باهوش، بزرگترین سرقت تاریخ را برنامه‌ریزی می‌کند – چاپ میلیاردها یورو در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا. همراه با آنها، هشت حرفه ای با مهارت های مختلف، کار بزرگ 2.6 میلیارد دلاری را تکمیل می کنند و آنها را به افسانه های ثروتمند کثیف تبدیل می کنند.

در سال 2018، این سریال به عنوان محبوب ترین سریال غیرانگلیسی زبان نتفلیکس تاج را از آن خود کرد. قسمت 3 در اطراف پاناما، تایلند و فلورانس پرواز کرد. قسمت های 1 و 2 در تلویزیون اسپانیا نشان داده شد، در حالی که نتفلیکس قسمت 3 را انتخاب کرد. آنها قسمت های 1 و 2 را همان فصل می نامند زیرا همه اینها یک سرقت دیوانه کننده است. آماده باشید، هر فصل یک سرقت جدید به ارمغان می آورد. اگر به تریلرهای جنایی علاقه دارید، با یک سواری وحشیانه روبرو هستید – بدون حوصله، فقط اعتیاد خالص به پیچ و تاب بزرگ بعدی!

غیر متعارف

“غیر متعارف” را در نتفلیکس ببینید – این معامله واقعی است! این سریال در مورد دختری است که ازدواج ترتیب داده شده را ترک می کند و به آلمان می رود. این مانند یک داستان شخصی است که بر اساس یک دختر یهودی از یک جامعه فوق العاده سختگیر در بروکلین ساخته شده است. ترکیب معمول نتفلیکس را فراموش کنید، این مینی سریال موفق متفاوت است. او پرده زندگی یهودیان ارتدکس را کنار می زند و انگلیسی، ییدیش و آلمانی صحبت می کند.

ترن هوایی چهار قسمتی، استر “استی” شاپیرو 19 ساله را دنبال می کند. او برخلاف میل خود با مردی به نام یانکی درگیر می شود. خلاصه داستان: یانکی در همان شبی که استی متوجه می شود که باردار است، درخواست طلاق می کند. او به سرعت به سمت برلین پرواز می کند و نمایش ارتدکس را پشت سر می گذارد. یانکی و پسر عمویش نقش کارآگاه را بازی می‌کنند و او را تا برلین دنبال می‌کنند و ماجرا را جذاب می‌کنند. در حالی که آنها موش و گربه را بازی می کنند، استی در راه آزادی در برلین حرکت می کند – در مورد یک سواری وحشی صحبت کنید!

آقای ربات

تا به حال نام آقای ربات را شنیده اید؟ این بهترین سریال هک است که میلیون ها نفر را مجذوب خود کرده است. اگر کل فضای هکرها را دوست دارید، این نمایش برای شماست. در سال 2015 شروع شد و در دسامبر 2019 تکمیل شد، به یکی از محبوب‌ترین طرفداران تبدیل شد و به برخی از مسائل اجتماعی و سیاسی واقعی می‌پردازد – به سیاست، سیاه چال‌های شرکتی و هرج و مرج اجتماعی فکر کنید.

با الیوت آلدرسون، راوی ما، یک متخصص امنیت سایبری که با اضطراب و مهمانی شخصیتی درون سرش سروکار دارد، آشنا شوید. روز به روز او یک قهرمان شرکتی است. در شب او به ناشناخته نفوذ می کند. اضطراب اجتماعی؟ بررسی. موارد وحشت زدگی؟ دوباره بررسی کن. آلتر ایگوی او، آقای ربات، مغز پشت این ضرب و شتم است. ماموریت الیوت؟ E Corp را نابود کنید، بزرگترین غول سرمایه داری جهان که توسط رز سفید مرموز چینی کنترل می شود. آیا پیچ و خم های این سریال و صحنه های غیرمنتظره شما را مجذوب خود می کند؟ فقط منتظرش باش

جادوگر

جادوگر

آماده شیرجه رفتن به قلمرو فانتزی هستید؟ ملاقات با ویچر، درام فانتزی داغ و جذاب نتفلیکس. این یک ماجراجویی قرون وسطایی است که از مجموعه کتاب‌های نویسنده لهستانی آندری ساپکوفسکی اقتباس شده است که ما را با گرالت ریویا، پرنسس سیری و ینفر آشنا می‌کند، سه نفر اصلی شما که با پیچ و خم‌های زندگی در زمان‌بندی‌های مختلف سروکار دارند.

در این دنیای جادویی، گرالت، قاتل هیولا، در مسیر برخورد با پرنسس سیری قرار دارد. سریال یک ترن هوایی از مشکلات است، روابط بین شخصیت ها خوب است و برخی از آنها چندان خوب نیستند. برای دنیایی پر از هیولا و جادو آماده شوید. اگر به درام‌های فانتزی علاقه دارید، The Witcher بلیط شما برای فراری است که ارزش نوشیدنی‌ها را دارد. بیدار بمانید – پاپ کورن بگیرید و در نتفلیکس بازی کنید!

نارکوس: مکزیک

این فیلم که در نوامبر 2018 راه اندازی شد و هنوز هم قوی است، داستان ریشه امپراطوری های مواد مخدر و پابلو اسکوبار بدنام را روایت می کند. این سریال عمیق است و به شما یک صندلی در ردیف اول یک درام واقعی قاچاقچی مواد مخدر می دهد که از هر داستان تخیلی پیشی می گیرد.

فیلم پرفروش نتفلیکس Narcos: Mexico به بررسی صحنه مواد مخدر در آمریکای مرکزی و جنوبی می پردازد و بازی های سیاسی غم انگیز را به نمایش می گذارد. این نشان می دهد که چگونه مکان هایی مانند مکزیک و کلمبیا به محل پرورش فساد و مافیا تبدیل می شوند. این یک سواری وحشی است که نشان می دهد بازی مواد مخدر به لطف ثروتمندان در ایالات متحده و اروپا در حال رونق است. شاید طرح داستان ساده به نظر برسد، اما روایت، صحنه های مواد مخدر را بسیار پرتنش می کند.

بی حد و مرز

برایان فینچ تصادفاً NZT-48 را زد و بام! مغز او برای کمک به ربکا هریس، بازیگر FBI در حل پرونده‌ها، بیش از حد کار می‌کند. این دو نفر پس از خیانت به تیم، تمام تلاش خود را می کنند تا به دنبال کارتل NZT و انگشتان خود در پای جهانی بروند.

این جواهر CBS که در سال 2015 متولد شد و در سال 2016 قرارداد امضا کرد، دنباله ای بر فیلم محبوب بردلی کوپر در سال 2011 است. به لوسی با اسکارلت جوهانسون فکر کنید، اما با مغز بیشتر. برایان که زمانی یک نوازنده در حال مبارزه بود، این قرص هوشمند را مصرف می کند و قفل هر نورون را باز می کند. با حل معماها زندگی جدیدی را شروع کنید. حالا خودتان را به جای برایان تصور کنید. اگر یک قرص معجزه آسا مغز شما را به یک ابر کامپیوتر تبدیل کند چه می کنید؟ ما در مورد سریال Limitless صحبت کردیم که فقط اعتیادآور نیست. مثل قدم گذاشتن به زمین بازی ذهنی است که همه ما آرزو می کنیم داشته باشیم.

بازی مقدس

وقت آن رسیده است که دنده را به اولین سری هندی در رادار تغییر دهیم. بازی‌های مقدس را وارد کنید، یک فیلم هیجان‌انگیز هندی که شما را به اندازه دزدی پول جذب می‌کند. تصور کنید: سرتاج سینگ، پلیس بمبئی، با بازی سیف علی خان، از مغز متفکر جنایتکار گانش گایتوند خبر دریافت می کند که باید شهر را از هرج و مرج نجات دهد.

گایتوند، یک شرور بدنام که به مدت 16 سال ناپدید شده است، در فصل اول در مرکز صحنه قرار می گیرد و یک سفر توسعه شخصیت غیر متعارف را ارائه می دهد. این شخصیت معمولی شما به سبک هالیوودی نیست. بازی های مقدس در سال 2017 شروع شد و فصل دوم آن در سال 2018 منتشر خواهد شد.

فصل دوم شما را بر روی یک ترن هوایی از فلاش بک می برد و رویدادهای گذشته را با زمان حال مرتبط می کند. سینگ پیوندهای گایتوند با آشرام آخرالزمانی را کشف می کند و ماموریتی را که شامل پدرش می شود را فاش می کند. نتیجه؟ این مجموعه وب هندی ترکیبی درجه یک از هیجان و رمز و راز است. آن را از دست ندهید

جک رایان

تا به حال نام “جک رایان” را شنیده اید؟ این یک اقتباس تلویزیونی از مجموعه کتاب های تام کلنسی است و یک ترن هوایی معمایی و اکشن است. جک رایان، یک تفنگدار سابق آمریکایی که به تحلیلگر سیا تبدیل شده است، در دنیای خطرناک دسیسه اقتصادی فرو می رود. جک رایان قبل از اینکه در این فیلم مهیج بلند به صفحه نمایش کوچک بپردازد، از قبل در صفحه نمایش بزرگ پر شور بود.

این آمازون اورجینال در سال 2018 راه اندازی شد و فصل دوم آن در اکتبر 2019 منتشر شد. فصل اول شما را به خاورمیانه و طالبان می برد و داستانی هیجان انگیز را باز می کند. فصل دوم بر هرج و مرج سیاسی در ونزوئلا و ثروت معدنی غنی آن تمرکز دارد. جک رایان معامله واقعی است اگر شما از رمز و راز نهایی و اکشن لبه صندلی خود لذت ببرید. برای یک سفر امن آماده شوید! این سریال فقط به فصل 2 ختم نمی شود، فصل 3 داردrd و 4هزار فصلی که قابل توجه است. فصل آخر در سال 2023 از Prime Video پخش شد.

مقابله به مثل

Strike Back، یکی از سری‌های ارتش نهایی، از بریتانیا می‌آید. این مهیج جاسوسی پر اکشن از اولین بار در سال 2010 خود را حفظ کرده است و فصل آخر خود را در فوریه 2020 به پایان رسانده است. این را تصور کنید: نیروهای مخفی بریتانیا ماموریت های پیچیده ای را در سراسر جهان انجام می دهند.

Strike Back که در ابتدا از Sky One پخش می‌شد، با پیوستن Cinemax به تیم سازنده برای فصل دوم، قدرت بیشتری پیدا کرد. از آن زمان به بعد، این سریال به یک دوتایی پویا تبدیل شد و این سریال تا پایان بزرگ آن به طور انحصاری از سینماکس پخش شد. با این حال، برخی از فصل ها در یک عمل دوگانه بودند و اسکای و سینماکس را زیبا کردند. اگر به اکشن و جاسوسی جذاب علاقه دارید، Strike Back تریلر مورد علاقه شما توسط نیروهای ویژه بریتانیایی است.

جسیکا جونز

جسیکا جونز، قهرمان متفکر مارول در سریال اصلی نتفلیکس. پس از یک دوران سخت به عنوان یک قهرمان مارول، او در نیویورک استراحت می کند، یک آژانس کارآگاهی را اداره می کند نه برای اینکه یک قهرمان باشد، بلکه فقط برای زنده ماندن. این مجموعه وب آمریکایی به دنیای او پر از موارد جذاب می پردازد. جسیکا جونز با فضای تاریک و مرموزش در نوامبر 2015 روی پرده ها رفت و تماشاگران را به خود جذب کرد.

فصل دوم، که در مارس 2018 منتشر خواهد شد، چرخشی جدی به خود می گیرد و به موضوعات دشواری مانند جنسیت، خشونت و اختلال استرس پس از سانحه می پردازد. این قطعا برای بچه ها نیست – این برای بزرگسالانی است که به دنبال سریالی با عمق واقعی هستند. اگر میل به ترکیبی از تم‌های سخت دارید، جسیکا جونز بلیط شما برای یک جلسه پرشور بزرگسالان است که ارزش هر دقیقه را دارد.

فائودا

در دنیای شدید Fauda غوطه ور شوید، مجموعه وب شگفت انگیز به زبان عربی و عبری که در سراسر جهان موج می زند. این جواهر خاورمیانه دارای رتبه بندی IMDb برای لاف زدن است، و به درستی هم همینطور است. داستان حول محور دوران، یک سرباز بازنشسته ارتش اسرائیل است که مالک تاکستان شده است، وقتی متوجه می شود که دشمن مرده اش زنده است، دوباره وارد عمل می شود.

هنگامی که دوران دوباره نامزد می شود تا یک ماموریت ناتمام را به پایان برساند، خط داستانی سطح جدیدی به خود می گیرد، اما زمانی که پوشش آنها فاش می شود، همه چیز به سمت ریسکی می رود. «فاودا» گام های جسورانه ای برمی دارد و اکنون فصل سوم هیجان انگیز خود را پشت سر می گذارد. چه چیزی منحصر به فرد است؟ کل سفر هیجان انگیز تنها با یک دوربین آشکار می شود. برای هیجان بی وقفه آماده شوید. فاودا رویای یک نوشیدنی است. نیازی به مکث نیست، فقط از سواری لذت ببرید!

دیدگاهتان را بنویسید